iyiköfüfilm

Arzu, bir gün eve erken gelir. Yaşlı, zengin, göbekli kocasını yatakta başka bir kadınla yakalar. Yakalanan kadın (Nilgün Ceylan) bütün filmlerde aynı biçimde sevişmekte ve aynı biçimde yakalanmaktadırlar.

Basılan kadın rollerinde kadrolu soyunan oyuncular var sanki. Bu kızlar başrol artistleri kadar güzel değillerdir. Şansları iyi gitmemiştir ve seks filmlerinde bile başrole yükselememişlerdir. Oynadıkları sahnelerin çekimleri yarım gün ya da iki saattir.

Çırılçıplak bir otel odasında yatmaktadırlar. Üzerinde beyaz donlu, göbekli kıllı bir adam. Aniden kapı açılır. İçeri polisler girer. Kadın çığlık atar. Çarşafı üstüne çeker. Veya adamın karısı oteli basmıştır. aynın mizansen tekrarlanır. Bitmiştir rol, parasını alır. Evine, oteline,  randevu evine dönecektir. Biraz önce setin ortasında çırılçıplaktır ama şimdi giyinirken odadan herkesin çıkmasını ister. Şimdi belki de öbür sete gidip hizmetçi rolünü oynayacaktır. Hizmetçi kostümü ( siyah mini elbise, beyaz önlük…) kostümcüden kiralanmıştır. Evin erkeğinin tecavüz etmesini bekler. Ya da bu bir mafya patronudur. Hizmetçiler hiç itiraz etmezler bu sevişmelere. Asıl iş çay, kahve sunmak, bulaşık yıkamak, camları silmek değil evin erkeği tarafından taciz edilmektir. Yine kapı açılır. Hanımefendi gelir. Hizmetçi bağırır “Eyvah hanımım!” Gerçek hayattaki hizmetçiler hiç de bu seks filmlerindeki gibi değildir. Kocaları kahvede okey oynarken onlar yaşadıkları varoşlardan iyi korunan köpekli, bekçili sitelere girip akşama kadar çalışırlar. Vücutları pörsümüştür, gayet çirkinlerdir. Hanımefendinin verdiği kıyafetleri üzerlerine geçirdiklerinde gülünç bir palyaçoya dönerler.

erotik-yesilcam

Oysa seks filmlerindeki hizmetçiler güzel olmasına güzel değillerdir ama ucuz kadın kıvamındadırlar. Bu filmlerde oynayan kadınlar o dönemde küçük seks artistleridir. (Nilgün Ceylan, Filiz Şeker, Perihan Ateş, Canan Candan gibi) Arzu Okay, Zerrin Egeliler kadar para kazanamadıklarından daha fazla taviz vermek zorunda kalmışlardır. Aralarından porno parçalarında oynayanları vardır. Hep aynı çığlığı atarlar. “Eyvah Polis, Eyvah kocam, Eyvah Hanımım”. Hiçbir film onlar için ders değildir, aynı hatayı diğer filmlerde de tekrar ederler, yine basılırlar.

Bu kadınların gerçek hayatta da huzurları yoktur; ya otelde ya bir iğreti evde, güvensiz kapıların ardından basılırlar. Aynı çığlıkları atarlar. Seyirciler bu basılan kadınların sahnelerinden asla hoşlanmaz, fermuarını bile açmazlar çünkü sevişen kadın birazdan basılacak ve sevişme yarım kalacaktır.

“Çılgın ama tatlı” Hadi Çaman ve Figen Han’ın başrol oynadıkları bu filmde de hizmetçili sahne vardır. Hadi Çaman’ın babası hizmetçiye H. Çaman’ı uyandırmasını söyler. Hizmetçi söyleneni yapmak için üst kata çıkıp kapıyı çalar. “Küçük Beyyy…” Sonra kapıyı açar. İçeri girer. H. Çaman uyuma rolü yapıyordur. Hizmetçiyi kolundan tutup yatağa çeker.

Yani kısacası Yeşilçam seks filmlerindeki çoğu hizmetçi potansiyel teşhircidir.

erotik-yesilcam2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  1. Henüz yorum yapılmamış.

Yorumunuz:


Attack From Planet B Extreme Haribo Giallo For Dummies Immoral Tales Kahramanlar Sinemada Korku Sitesi Once upon in a time in Western Öteki Sinema SİBB Sinematik Ters Ninja B-Film Blog